nuffnang

Tuesday, November 2, 2010

Ron 97 naik harga lagi..

hmm..naik lagii..ish..tak patut..memang tak patut..
walaupun 5 sen menjadikannya RM2.15..itu sudah cukup memberi kesan yang besar kepada kita semua
betul tak uolls?

walaupun tiada pengumuman dibuat tetapi pihak pemilik stesen minyak sudah menerima arahan mengenainya.
Tujuan kenaikan adalah untuk mengurangkan subsidi kerajaan. Nasib baik harga RON 95 dan diesel masih tidak berubah..tak tau lar esok lusa camana ek..

Nasib baik lar jugak kereta saya pakai minyak RON 95 jer..tapi kadang2 ada gak buh RON 97..nampaknya lepas ni kena pkir 2x laa sbelum isi minyak tu..:))

4 comments:

kakchik@ella said...

saya guna Ron95 jer. biasa yg guna Ron97 tu keta besar2 kan? sib baik saya naik keta kodok je. hehe ..

Princess Nur said...

hehe..sama la kita kak chik..^_^

~ PIJA ~ said...

itu laa..takde angin tak de ribut..tibe2 je naik herge...bencikk

yahaya said...

memang ada kesan ron 95.pickup kurang dan bunyi engin..saya guna motor gi kerja kalau guna95 hampeh...nak guna 97 ..??