nuffnang

Thursday, January 6, 2011

Banjir oh banjir!


Dari semalam
hujan lebat tak berenti
awan mendung dan kelam
hujan turun selebat-lebatnya
bahang banjir mula terasa
beberapa kawasan sudah dinaiki air
tadi kat ofis pun ramai yang bergegas balik
masing-masing dapat panggilan dari rumah
air telah naik dan memasuki rumah

ohww!!
aku pasti cerita pasal banjir akan keluar dalam tv malam nanti
tunggu dan lihat je la..

6 comments:

me suya said...

hehehe kalau suya kan kak nur..
nak main air gak, gi kat tambatan di raja ni la. sebab rumah suya tak banjir^^ sekali tahun 1994 dulu je kot bnjir

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

adus,, bab banjir ni la yg paling2 kakD penat skali....

Princess Nur said...

@ Suya > kat situ main air harung2 je la ek..pasal air dalam kt situ woo..bahaya ;)

@ Ladyzul > nape kakD? kena pindah umah ke..

ejaMaria said...

tak pernah jumpa banjir besar :(
banjir takat kat jalan raya... bole redah ngan keta lagi... ;p

BLADE EDGE said...

salam akak...

skrg ni kat tganu sampai ler kelantan dah naik air. dah 16 skolah tutup kat kelantan..dgr2nya hujan lebat akan berterusan until isnin ni...

so xleh pi mana2 la. br plan nk pi pngkln chepa esok..huhuhu

AMMAR YASIR said...

Bimbang jugak banjir dekat sini... hujan x berhenti-henti