nuffnang

Friday, January 28, 2011

Cerita di Langkawi - part 1

Muka ceria di Langkawi :)
Update live from Langkawi..*wink2*

semalam kul 11 pagi dah sampai kat sini.Memandangkan belum sampai masa untuk check in kt hotel, kami terus di bawa untuk sesi bershopping di sekitar pekan Kuah walaupun semua masih penat dan belum mandi pagi..hehe. Lagipun masa yang kami ada amatlah terhad, jadi haruslah menggunakan masa yang ada dengan semaksima mungkin untuk berjalan-jalan di sini kerana hari ini kami sudah mula berkursus dan dikurung di dalam hotel..huhu.

coklat...murah beb..
macam2 jenis adaa..

Aku beli apa ek?? emm..bila sebut Langkawi mesti dalam kepala kita tak lepas dari terbayangkan coklat yang pelbagai pilihan dan murahh kat sana.ye tak? pendek kata kalau tak beli coklat jangan kata la korang sampai kat Langkawi pasal coklat tu lah yang boleh menjadi bahan bukti yang korang sampai kat sana..hehe..aku pun tak terkecuali memborong coklat sampai beratus RM abis untuk coklat sahaja..mencikk! :P

tengok tuu..sampai dua beg plastik coklat aku beli..stok untuk stahun agaknya..

5 comments:

ejaMaria said...

jgn lupa 'after eight mint chocolate'... yg ni sedap dan mahal klu saje-saje nak beli kat shopin mall... ;p

BLADE EDGE said...

salam akak...

syoknye shopping...dgr kata kat langkawi ni, minyak gamat pun femes..xbeli ker?

azilawati amran said...

mcm knl je yg kt blakang 2...abg mie koop KADA kn? hehe...

JIJI YU said...

nnti kite ajor ek

~ PIJA ~ said...

nak cokelat akak.....!!!