nuffnang

Saturday, January 15, 2011

Cucu Keparat ! Elok Disembelih jer..

Pagi-pagi lagi aku dah hangin bila terbaca berita yang terpampang di dada akhbar tempatan yang mengisahkan seorang cucu keparat yang sanggup merompak dan menikam datuknya bersama rakan-rakannya di sebuah rumah di perkampungan felda di Negeri Sembilan. Lepastu sanggup pulak dia belasah neneknya dengan benda keras dan melarikan wang dan barang kemas bernilai RM10,000 dengan kawan-kawan keparatnya itu.

Aduhai dunia..kenapa manusia sekarang semakin kejam melakukan kejahatan tanpa mengenal sesiapapun waima keluarga sendiri? siapa lah yang nak disalahkan? diri sendiri? keluarga? masyarakat? sama-samala kita renungkannya..

nak baca berita ni sepenuhnya sila klik UTUSAN MALAYSIA ONLINE di sini.

PN: kalau dapat elok disembelih jer budak-budak ni..

3 comments:

ejaMaria said...

gile... sakit mental ape budak tu...

BLADE EDGE said...

salam akak..

saya pun ada tgk tajuk tu dlm paper..sampai hati btul...

Princess Nur said...

@K'maria > hisap dadah kot kat..huhu

@Blade > tu lah..dah hilang otak agaknya..marah tul akak..huh!