nuffnang

Thursday, January 6, 2011

MEREKA KATA

Segmen ini ditaja oleh Blog  Ben Ashaari.com

Salam 1 Malaysia..

Selamat datang ke blog 'Princess Nur in Da House'..aaa...sila masuk! sila masuk! bersila.. bersila..jemput duduk semua....tambah nasik?!..hehehe..apa la akak ni kan? awal2 lagi dah mengarut, merapu meraban je..*sila lempang sebijik*

By the way..selamat datang ke blog putericahaya a.k.a Kak Nur yang tidak seberapa ini..sudi2kanlah menjadi followers akak, membaca dan mengomen hasil tulisan akak yang tak seberapa dan suka merapu2 di sini... semoga ruangan ini juga boleh dijadikan medan untuk kita semua beramah mesra dan mengeratkan silaturahim bukan sahaja setakat di sini bahkan ke alam nyata jua..Insyaallah..

Salam kenal dan salam mesra dari akak buat korang semua  ^_^

8 comments:

diana said...

terima ksih datang komen kat blog saya..:)

me suya said...

alaaa ingatkan mereka kata ape?
rupenyer join segmen en ben ^^

Princess Nur said...

@ diana > welkam dear :)

@ suya > hehe..dah syarat dia tajuk camtu..follow je la..hihi

kakchik@ella said...

seronok kan dpt berkenal-kenalan di alam maya? walaupun tak pernah berjumpa, terasa spt sudah mesra. hihi ..

Princess Nur said...

@ k'chik > betul3..setuju sgt ngan k'chik ;)

Lulu caldina said...

Betul ke penyokong bola?

Lelaki Ini said...

besh join BEN pnye

are-za said...

slm..

akak i'm pollow this belog ok..

nice to read..