nuffnang

Friday, March 25, 2011

::Family Weekend::

holiday

Salam pagi Jumaat.. dari dinihari lagi hujan turun..agak lebat..sekarang pun belum berhenti.. tapi pelik jugak pasal hari ni aku bangun pagi.. biasa kalau hari hujan suka memeram dalam selimut.. hehe.. Alhamdulillah cuti hari ni.. baru hilang kepenatan bekerja.. plan hari ni nak bawa anak-anak bercuti kat resort di Besut. Maklumla cuti sekolah baru ni tak pegi memana.. jadi dengan masa yang ada ni elokla bawa mereka bercuti kan? now tengah packing-packing.. jap agi nak bertolak la.. petang ni nak main pasir pantai..yehaa! kalau hujan? main dalam kolam kt resort je la nampak gayanya.. ^_^ .. takpe anak-anak.. hujan ke, tak hujan ke.. pegi tetap pegi? ok? :)

11 comments:

JIJI YU said...

hooo.tok ajok nah deh..ehhe

Encik Suami said...

nmpk pantai tue..x sabar nak berenang rasenye.

Entri Terkini

1)25 MARCH 2004

misza said...

Selamat bercuti yer...

kakchik@ella said...

selamat brcuti nur.

me suya said...

ouchh.. duk pelik memula apesal holiday hari ni.. pahtu baru teringat.. ye la kan.. jumaat cuti kat KB.. hahaha selalu konfius gini

Miss PIJAOSIX said...

salam kak nur..

nak sebernior tau..!! hihii..orang suke sangat pantai...suke sangat2!!

Ati Masrif said...

hai nur yg cantik

kak ati pun akan ke pd esok
tapi utk re-union dinner hubby

.:rizaL:. said...

Hallo Princess..hehe..wah bercuti ye? jgn lupa follow my blog ok?

simply nana said...

selamat bercuti k.nur...best g pantai, cuti skolah ri tu nana pg tioman..canteq sgt...

me suya said...

esok sekolah dah ni..
tak balik lagi eyh.. ngeh3

sekamar rindu said...

salam...

singgah sini sambil folo ur blog..

***351