nuffnang

Sunday, March 6, 2011

Sunday Blues

the-sunday-blues-b-small
Hari Ahad..
macam biasa la..
masuk opis pun takde semangat
dengan langkah yang longlai
dan mata yang kuyu
duduk kat meja tak tau nak sentuh
yang mana satu
padahal kejer berlambak
tambah-tambah pulak
ramai staf yang takde kat opis
anak buah ramai yang gi outstation
tinggal beberapa kerat je yang ada
pastu tetiba menghilang la pulak
pegi breakfast la, bank la
tinggal la boss sorang-sorang
terkulat-kulat dalam bilik..
adehh..tak bleh jadi ni
ayuh ngerjain !!

5 comments:

Aretikz said...

Sunday Blues.. ni advance sikit dr monday blues.. hehe..

BLADE EDGE said...

salam akak...

hahahaha.... saya pun dulu ada gak alami gitu..lg teruk, dr pagi sampai ke ptg duk 2 org jer kat opis dgn member...

apa lg, buat mcm rmh sndri la. siap baring2 lg atas lantai..conpem xde sape nk marah...hahaha....

sugar2 kapas strawberry said...

esok monday blues..haihh

ejaMaria said...

ingatkan monday je ada blues... sunday pun ada ;p

JunAina said...

hari AHAD? KERJA? adoyai...memikir2 banyak kali kalau kena kerja...boleh nagis woo..tapi demi tanggungjawab rela dalam terpaksa...

salam ukhwah dan salam perkenalan...
jom jalan2...
http://juneaina.blogspot.com/