nuffnang

Saturday, March 12, 2011

Jangan Lupa Tonton Berkalong Noda Malam ni..

Akak dah terpacak depan tv ni.. dah siap makan malam semua.. tunggu nak tengok Cerekarama ‘Berkalong Noda’ di TV3 kul 10 malam. Teruja baca sinopsis dia di Harian Metro dua tiga hari lepas. Kisah seorang isteri yang curang pada suaminya akhirnya memakan diri sendiri. Pelakonnya ialah Fasha Sanda, Roy Azman dan beberapa yang lain (tak berapa nak ingat dah..huhu).. tapi akak pasti citer ni musti best sebab Fasha yang berlakon.. kan? kan? jom tonton sama-sama.. pukul 10 malam @ TV3..

9 comments:

azi nur said...

xsabo nk tengok!

ibuintan said...

as salam Nur,

miss lah malam ni, nak pergi kenduri rumah jiran lak

mesti best tu

JIJI YU said...

tu die..baghu semilan setengah dak tercongok depan tibi..ahaha

Kak Sam said...

Assalamualaikum...
Pilih 1 antara 2. BW @ tengok citer ni? Hehehehe

me suya said...

xnyempat nak tgk.. sbb ondaway balik penang td.. Pergi taiping jumpa bonda terchinta.. Sempat tgk permulaan je..

wida said...

tensionnya sbb x dpt tgk..tertidooo!

Jeely jelly said...

x penah dpt tgk tv lagi kalau kat hostel nie.. huhu

deqlis said...

deqlis tgk...hmm citer nie memberi pengajaran..mmg hubungan terlarang nie akan berlaku jika nipisnya iman dan mudah dirasuk godaan.

bg deqlis watak fasha sandha tu patutnya bersabar laa sikit..tak sepatutnya buat macam tu kan>> sian kat laki dia..

ingat nak buat entri gak kat blog..tp deqlis pun tak sempt tulis lagi....

tgk ker malam tue??

Miss Ran said...

best cte ni

tp pelakonnn ermmm