nuffnang

Thursday, December 16, 2010

Bibik aku bisa urut.. bibik kamu?


"Aduuhh..sakitnya kaki puan ini...T, kamu bisa urut tak?

"boleh aja puan"

"kamu urutkan kaki saya ni, saya rasa sakit la.."

Maka tanpa membantah bibik aku pun mencapai minyak lalu mengurut kaki ku sesedap rasa..

"sedap kamu urut..pandai jugak kamu ya..kamu ada keturunan ke?"

"ada puan..sebelah nenek saya"

"ooooo..."

PN:: lepas tu hampir tiap-tiap malam siti jadi tukang urut ku.. tak payah la aku gi SPA kerap-kerap lagi lepas ni.. jimat duit aku..hehe..

10 comments:

Syafiq Rosli said...

wow..terbaik..hehe

Solihin Zubir said...

untung ada bibik.. sy cuma ada bangla je.. hehe..

~ PIJA ~ said...

kak...

nak tumpang urut boleh..sakit2 badan seh......!!!

me suya said...

terbaekk dari ladang ni
jap lagi suya singgah mintak urut jugak aaa. hehehe dah ade kat kB kn hari ni :)

ejaMaria said...

tumpang bibik... :)

Princess Nur said...

hehehe..boleh aje kawan2 kalau nk tumpang semangkuk.. ^_^

miya said...

huahua... nak jugak.

entri baru:
aku tak dapat update blog bila
maaf kawan, jangan cari aku

wida said...

cam best jer..hehe

kakchik@ella said...

best .. best. Kakchik pun suka diurut. terapi tu.

MamaYatie said...

wah..untung dapat bibik pandai urut ni yer..tak yah ke spa/tukang urut bagai..

follow juga..salam kenal yer..seronok dpt kawan baru!