nuffnang

Saturday, December 11, 2010

Mari berlari-lari @ BlogLarian


Banner BLOgLarian

 Salam 1 Malaysia...

Uolls buat apa cuti hari ni? mesti semuanya tengah syok tu pasal ari ni cuti kan? time cuti ni la boleh rehat memanjang sket..btw make sure uolls dapat rehat yang cukup sebab esok lusa nak kena back to office atau pun kalau ada adik2 yang masih study tu haruslah masuk ke kelas semula kan..

Oklah, tanak ngomel panjang2 disini pasal akak dah kena tag oleh adik SUYA dari nun jauh diutara untuk jawab tag ni.. Syarat-syaratnya ialah :

1- Menjadi Follower BLogLarian..OK

2- Melengkapkan Slogan *aargghh..tenat nak kena pikir nih*

" Saya suka berblogwalking kerana saya memang suka membaca entry orang sampai blog saya sendiri tak ingat nak hapdate..kat blog orang lain jugak saya banyak dapat info, dapat mengenali pelbagai spesis manusia dan macam2 benda yang saya jumpa kat blog orang lain yg takde kat blog saya.."

hehehe..boleh ker camtu? :P

3- Tag 3 orang :: ada yang sukarela ke? silakan2...

4- bagitahu tag melalui komen :: ok after dis ek *tangguh lagikk*

5- Tinggalkan link post bersama nama blog :: Okess

Amacam?? Dah siap rasanya ni..boleh la kan? kejap jer buat rupanya..bukannya susah pun..ngeeee...

No comments: