nuffnang

Monday, December 20, 2010

Laparrrr...

Selamat tengahari kengkawan..mesti korang tak mengadap blog masa ni kan? mesti korang tengah keluar makan ni... tinggal aku je dalam opis ni sorang2.... huaaaaa*meraung guling2* .. lapar laaa... nak makan..

ceh! macam la pagi ni tak makan.. padahal dan bantai nasik sebungkus..tak reti nak berdiet ke aku nih? tapi nak kua cari makan pun malas jugak.. ah, kira dietlah..hik hik..(padahal perut tengah berlagu ni.. lagu keroncong  untuk ana, irama malaysia, rock, rap, seme ada...huhu)

Kalau lah ada orang yang anta benda ni kan bagus tambah2 time lapor giler camni...huk~
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
aiyarkkk...kehepsi..tak bleh tahan!

mmmmmmm....bahagianya kalau dapat gonjeng ayam kehepsi time lapar camni (dengan bekas2 dia skali aku ngap..hehe.. rakus non ado) ..takpe.. takpe.. balik nanti...ini malam gua mintak sama itu abang belanjakan...boleh ek abam? yessszzaaa...*nampaknya telan air liur je la aku tengahari ni* kuang3..padan muka..dah malas sangat..nak carik makan isi perut sendiri pun malas..:P

3 comments:

ZianaRazali said...

hehe..
sabar K.nur..nanti malam makan pree..:)

me suya said...

aisey man.. terliur kayhepsi jugak

THE GREEN said...

salam akak...

lapar ke? pi la makan..

dr KFC, try la RFC pulak..