nuffnang

Saturday, December 11, 2010

PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH?


Tak nak miss segmen BEN ASHAARI yang ni memandangkan dah beberapa kali terlepas pandang dengan beberapa segmen anjuran BA sebelum ini. Thanx sudi singgah dan baca di sini yer kawan2..jangan lupa komen sekali, tq.
  1. Sila ceritakan dari mana korang boleh dapat nama blog korang tu.
     -Kalau nak diceritakan dah berapa kali tukar nama blog ni masa mula berblogging 2 bulan lepas tapi akhirnya jadilah nama blog ni sebagai 'PRINCESS NUR IN DA HOUSE'  selepas dikaitkan dengan username aku kat fesbuk!


  2. Apakah maksud disebalik nama blog korang ..
    - Disebalik nama blog ni sudah tentulah ingin berkongsi kisah diriku dan apa saja yang ingin ku kongsi dengan readers sekalian ^_^

  3. Siapa orang kuat blog korang tu ..
    -Sudah tentulah diriku sendiri sebagai pengemudinya dan rakan2 semua yang membaca blog ini sebagai pembakar semangatnya.

  4. Angan angan terhadap blog tu ..
    -Nak jadikan blog ni MANTOP dan MALATOPS seperti blog En Ben! * mampukah?? ;) *


  5. Kalau nak tukar nama blog , korang nak tukar nama apa ..
    -Tanak tukar dah kot.. buat pening kafla je nak pikir nama baru.

  6. Kalau berkemampuan , korang nak iklankan blog korang tu kat mana ?
    -Kat blog blogger yang mantop macam BA, Red Mummy, Hanis Zalikha, majalah2 hiburan, suratkhabar metro, kosmo, bla..bla..bla...

  7. Blog yang pastinya wajib korang singgah setiap hari .. Satu je yeer ..
    -Of kos lah Blog BEN ASHAARI! port lepak ku disitu sambil minum kopi.

  8. Sila lengkapkan .. SAYA SUKA BLOG SAYA KERANA IA ADALAH BLOG SAYA DAN BUKANNYA BLOG ORANG LAIN DAN DISINILAH SAYA BERKONGSI SEGALA-GALANYA DENGAN ANDA..

2 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

good luck dear...
best tu kalau bro ben yang highlight blog u nnt
btw, jangan lupa vote momoy no. 382 di BPM nanti yer

MY RECENT POST : ETUDE HOUSE - Korean Cosmetics

Jangan lupa VOTE di BBPM No. 382 !!

THE GREEN said...

salam akak....


terpulang la pd individu utk corakkan blog masing2 dan apa matlamat diorg dlm menulis blognya.. maybe ada something yg diorg nk share, hopefully yg akan beri manfaat kpd all readers n folllowers..

nk jadi blog mantap mcm BA? xtahu la saya, akak.. rasanya xsampai lg buat masa ni...saya pun still baru dlm blogging ni.. byk lg kene improve...