nuffnang

Thursday, December 16, 2010

Eksiden..

Srreeetttt...dduuumm!!! aku jenguk dari tingkat atas bilikku..hah? eksiden ke? tapi tak nampak pape pun..tak lama kedian nampak la 2 bijik kete slow-slow masuk ke tepi..sah-sah la dua bijik tu yang eksiden nih..satu kenari satu kancil..hmm..nampak gaya macam sang kancil sudah mencium bontot sang kenari..oooo..baru aku nampak..bumper kenari tu runtuh sudah.. bleh tahan la jugak..

Skodeng lagi kat tepi tingkap..maka keluarla si driver dari kete masing-masing dengan poyonya... ooo.. pompuan kedua-duanya.. patutla eksiden.. hehe..pompuan sama pompuan bawak kete... patut lar...kihkihkih.. jahatnya aku nih..gelakkan orang la pulak..(padahal aku pun pompuan jugak..tapi tak penah lagi drive sampai cium bontot kete orang aaa ;) 

Sambung citer..maka kedua-duanya sibuklah dok membelek kete masing-masing..kancil tu nampak macam tak jejas tapi sang kenari tu la yang teruk..dah dia yang kena cium kan.. pastu sibuk la pulak nampak kedua-duanya dok menelefon..dalam 20 minit kemudian sampai la wakil keluarga masing-masing (aku agakla..sebab bukan polis yang datang..hehe)..nak settle la tu kot..

Huh..lenguh ah dok skodeng ikut tingkap jer nih..bukannya aku reti nak tolong pun...baik aku masuk..layan mata lagi besh petang-petang ni...zzzzzz....

No comments: