nuffnang

Monday, December 6, 2010

Megi Soup..betul2 holiaowww!!

gambar diseludup dari blog lain..hehe

Salam semua..
dah lunch korang semua?
makan apa tadi ek?
akak makan megi jer ari ni..hehe
tetiba mengidam nak makan megi sup ni
sedap beb..beli kat warung seberang jalan kat opis akak ni
betul2 holiaww lah rasanyer
panas-panas..pedas2 sket

fuhh..pendek kata 
kalau tengah makan tuh
mertua lalu kat belakang pon tak sedar..hihi...

Apaa?? 
terngiur?
dah abis la yang..
sory ek..lain kali akak blanja
*wink*wink*

(T_T)


9 comments:

BLADE EDGE said...

salam akak...

ala...mcm dlm iklan tu pulak :-D

betul2 holiaooowww!! hohohoho...

kakchik@ella said...

Sedap tu nur .. sekali sekala, pe slhnya, kan. hehe ..

Princess Nur said...

sedap sangat kakchik...saya ari2 pun takpe makan megi..tapi nak spesel la letak ayam, udang, telor semua ada..hehe

nora said...

tetiba rasa cm nk makan megi je jap lg, sedapnye

me suya said...

ermm terliur plak
even maggi bukan pilihan hati.. lama sggh dah suya xmakan maggi kak.. hehehe balik ni nk buat lah :)

Bayu Kenangan said...

sedapnye... tambah cili api lagi berasap

hans said...

xsuka sangat makan maggi

P/S : Review Filem : Aku Tak Bodoh Memang Tak Bodoh! Love F.A.M.I.L.Y!

Asmara said...

Hi nur! lama dah tak pekene meggie, setahun payah 2 atau 3 kali je dpt makan. ehehe.. nak pos dari mesia selalu je lupa. :)

Princess Nur said...

wah..ramai jugak peminat meggi di sini ek..nanti kita kumpul ramai makan megi sama2 ek..

hans > sekali skala sedap jugak makan megi Hans!