nuffnang

Tuesday, December 21, 2010

Kenanganku Sebagai Blogger


Hallloooo kengkawan? korang sihat? aku ok jer..harap-harap korang pun sihat dan baik-baik sayang  aje ek.. Ekceli semalam aku terrrtengok segmen ni kat blog BA. Tapi dah tak larat la nak taip masa tu.. mata dah ngantuk giler.. dah stim garfield gitu.. hihi.. So pagi ni baru aku buat benda alah ni. Tak tau la BA dah tutup ke belum.segmen ni..harap2 sempat lagi la join En Ben ek..
  1. Tarikh lahir blog anda ..
    -Merujuk kepada 1st entry daku iaitu 16 Oktober 2010..baru 2 bulan lebih jer beb..huhu
  2. Punca kelahiran blog anda
    -Seperti yg kunyatakan di profile ku..bagi mengenang pemergian ayahanda tercinta ke rahmatullah pada 8 Oktober 2010 :((
  3. Orang pertama yang jadi follower anda
    -Kazen aku Puteri Nuur .. sebab aku pn ada mintak ilmu ngan dia masa mula-mula nak jadi blogger tu..
  4. Entri pertama anda sebagai blogger
    -Abah Pergi Buat Selamanya.. klik SINI kalau nak baca (tapi jangan nangis lak ek)
  5. Entri pertama anda yang mendapat banyak komen /hits
    -Segmen BA jugak > JOM BERKENALAN..KHAS BUAT BLOGGER BARU.. tak banyak sangat pun..dalam 16 komen jer..tapi yang best follower bertambah beribu-ribu lemon masa ni..hikhik..
  6. Blogger pertama yang anda jumpa ..
     -errr..lupa lah..jangan mare..
  7. Blog yg anda minat ..
    -Banyak..terutama blog yang simple, kemas dan menarik..seme blog yg aku follow kira aku sukalah!
  8. Ceritakan kenangan manis anda sebagai seorang blogger
    -Dapat rakan-rakan baru yang best gitu..yang mesra, yang rajin komen malah bleh jadi macam adik kakak pulak kat sini..hehe
  9. Ceritakan kenangan pahit anda sebagai seorang blogger
    -So far takdelah.. harap-harap pun lepas ni takde jugak..tak nak la yang pahit-pahit tu..buang jauh-jauh..
  10. Impian anda terhadap blog anda ..
    -Harapan tu takde la tinggi sangat lagipun aku bukannya pandai menulis pun cuma harap-harap akan dapat lebih ramai kawan/followers pada masa akan datang..amin.

2 comments:

me suya said...

ade ke ngantuk cam garfield kak nur?
hehehe anyway suya pun join gak segmen BA yang ni.. caiyok2 kak nur.. Hidup alam maya ni best kan kalau kita tahu cara die.. Yang penting kejujuran :)

Miss PIJAOSIX said...

moge menjadi blogger ternama kak nur...hihii