nuffnang

Wednesday, December 1, 2010

Ntah apa-apa..



Ketika ini..hujan turun dengan lebatnya..dari semalam lagi hujan turun lebat selebatnya kat Kota Bharu ni....

Now aku dok diam jer dalam bilik aku kat opis ni...wat keje (baik jer..walaupun bos takde depan mata..hehe)..pastu layan fb kejap..layan blog kejap..wat keje pulak..camtula sehari hari..

Skarang ni waktu rehat..hmmm..takde nak wat apa..nak kua lunch pun tak la lapar sangat..so aku makan benda2 ni jer..




Cuti skolah ni rehat la sket..takyah terkejar2 kua ambik kanak2 ribena kat skolah..biasa aku jadi bas sekolah..angkut anak2 + anak sedara sekali..bukan sorang tuu..skali angkut sampai 6 orang..penuh cam sardin kete aku..hehe..tambah2 time bawak 'kancil'..blehla ketat sampai camni..


hehehe..tapi dia tu angkut budak2 naik beskal..anak2 ribena aku naik kete la..

aku tak tau la nak ngomel apa hujan2 ni..
sebenarnya tengah risau gak ni
pasal besok mak aku wat kenduri arwah abah kat umah
dah tempah makanan.. dah jemput orang pun
tapi nengok keadaan camni risau la plak
skali datang banjir???
hmmm...berserah jer la
kuasa tuhan..siapa boleh ubahkan?

~Salam Sayang~

9 comments:

kakchik@ella said...

seronok dgr puteri mengomel sorg2. comel!! hehe ..

me suya said...

insyaALLAh xde pape esok kak nur.. kalau suya kat kb leyh gak terjah umah kak nur.. ehehehe..

p/s: kaknur.. suya xkawen lagi la :) insyaALLAh, lepas grad la bende tu sumer

Pink Pearl Lady said...

hai dtg singgah blk...

hans said...

insyaallah segalanya akan berjalan lancar
amin

P/S : 5 Perkara Yang Menyebabkan Kita Takut Sewaktu Berada Di Asrama @ Hostel

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

insyaallah sy doa agar kendurinye berjalan lancar esok :)

amin... kat tmpat sy ni pon lebat je hujan nye...

SyidaGorjes said...

hujan tu mesti ada hikmahnya....
akak nur makan bunga dgn kismis kah?heheheh

nora said...

makan bunga ros ek, waaa patut ar cunnnnya =p

aNaYaNa said...

k.nur..xbanjir lagi ni..
semoga majlis bejalan lancar..

hans said...

amacam>?kenduri ok sis?

P/S : Review Filem Ngangkung & Berapa Kutipan Filem 2 Alam? RM39.9 Juta Kah?