nuffnang

Saturday, December 18, 2010

Takuttt...

Korang percaya tak? aku skrang tengah dok dalam bilik aku kat opis sorang-sorang ni..ari ni kan seme orang cuti..ntah penyakit apa buat aku tetiba rajin nak datang keje pulak ari cuti ni. Nak siapkan keje lar konon pasal minggu depan aku mau cuti panjang.Hujan lebat giler kat luar ni. Sampai tak dengar apa-apa pun. Korang bleh bayangkan la camana perasaan aku skrang ni kan? Harap2 CC aku cepat lar sampai..janji kul 11.00 tapi skarang dah 11.20 minit dia tak sampai lagi. Cuak aku dok sorang-sorang ni..sekali.....huaaaa...makkkk..orang takut lah!! Ok..positif2..takde apa2..tarik nafas dalam-dalam..baca apa-apa yang patut...

9 comments:

kakchik@ella said...

insyallah tak da apa2. rajinnya nur? nk siapkan sume keja sblm holiday ye?

Bayu Kenangan said...

jangan fikir yang bukan-bukan dari tak takut jadi takut...

Princess Nur said...

yup k'chik..next wik mau cuti2 malaysia seminggu..hoorey!!

bayu..Insyaallah takde mende..i kuat semangat :)

me suya said...

ahahaha rajin molek keje hari ni.. hehehe hujan2 plak tuu

Princess Nur said...

suya :: akak selalu rajin tk bertempat..heheh

Ina said...

skrg dh kul 3 ptg..dah balik umah belom ni?k ina malas tul nk update blog..tag yati pon blom tunaikan lg.. bnci ngan line internet nih..slow sgt smpai boleh mereng duk dpn PC..(T_T)

nora said...

hahaahha. ni berani berani takut ke, takut takut berani

ellis suriyani said...

eh..pe de kat blakang tu...haaa.. :D

BLADE EDGE said...

salam akak...

selawat la byk2 sblm keluar, kak...